FAQ - Retourneren
Retourneren en ontbinden
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Retourformulier
Om je bestelling te retourneren, kun je gebruik maken van het retourformulier. Via de onderstaande link kun je het retourformulier downloaden. Het is belangrijk dat je dit formulier print en invult op het formulier wat en hoeveel je naar ons retourneert omdat we op basis van deze gegevens je geld crediteren.
Retourbevestiging meesturen
Voor een goede en snelle afwikkeling van je retour vragen wij je het ingevulde formulier (jouw retourbevestiging) toe te voegen aan je retour pakket.
Let op:
Als je gebruikt maakt van retouneren houd er dan rekening mee dat het risico voor terugzending bij jou als consument blijft liggen. Mocht het product kwijtraken tijdens de retournering, dan is dit jouw risico. We raden je daarom aan (bij hogere orderwaarde) de verzending te verzekeren en een verzendbewijs te bewaren.

Kan ik mijn bestelling na levering ontbinden?
Ja, binnen 14 dagen mits ...
Je hebt als consument het recht de bestelling te ontbinden binnen 14 werkdagen nadat de bestelling bij jou is bezorgd of nadat je deze hebt afgehaald. Voor terugname en ontbinding kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij bespreken met jou de vervolgstappen de wijze waarop de producten worden geretourneerd. Aan de retourname zijn kosten verbonden.
Als je gebruik wilt maken van je recht op ontbinding kun je gebruik maken van het ontbindingsformulier, dat je hier kunt vinden. In plaats daarvan kun je ook gebruik maken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Je dient het ontbindingsformulier volledig in te vullen en met de producten die je retourneert mee te sturen / aan de bezorger af te geven op het moment van retourname. Wij vragen je om een kopie te maken van het retourformulier en te bewaren voor de eigen administratie.
Het door jouw betaalde bedrag voor de geretourneerde producten wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, op jouw rekening bijgeschreven (tenzij we met jou zijn overeengekomen om op een ander moment te betalen of het te retourneren bedrag te verrekenen). Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
AStatus afhankelijk
Het is o.a. afhankelijk van de status van jouw bestelling of deze nog geannuleerd kan worden.
Als je een bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met onze Enjoy Zero Klantenservice en geef het ordernummer door. Het ordernummer vind je op de bestelbevestiging die je via de mail hebt ontvangen, of in jouw webshop-account.
Wat zijn de kosten voor het ontbinden van de bestelling?
Kosten voor eigen rekening
Retouneren kan onder voorwaarden. Maar dan komen de kosten van retour wel voor jouw eigen rekening.
Ik heb een klacht over een online bestelling. Hoe kan ik dit melden?
Klacht melden
Als je artikelen wilt retourneren vanwege een klacht, neem dan contact op met de Enjoy Zero Klantenservice en geef de retourartikelen en de klacht door. Ook wanneer je een klacht hebt over onze dienstverlening kun je contact opnemen met de Enjoy Zero Klantenservice. Binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht, ontvang je een inhoudelijke reactie.
Voor klachten over producten die je in een (lokale) winkel hebt aangeschaft, kun je naar de desbetreffende winkel gaan.
Wat is het adres voor retouneren?
Retouradres :
Enjoy Zero B.V.
t.a.v. : Webshop retouren
Handelweg 15, 6163 AJ, Geleen